Monday 24 September 2012

My popia nestum

Introducing my new part time business endeavor - selling homemade popia nestum! Bertambah satu lagi interesting career in my life, A 'bussiness women', other than being a full time wife, ibu, a daughter, a blogger(cewah) and a Design Exec at ABB. huh..what a hectic life I have! Penat memang penat, tapi tu lah cabaran nye kalau nak menambahkan duit poket. Duduk dkt area Selangor/KL ni kalau nak harapkan gaji, banyak tu jelah dapat nye, so nak duit lebih we shud do something lah kan? Alhamdulillah, bisnez menjual popia nestum ni sejak promote kat kengkawan lepas raya haritu, dah dekat 20 balang jugak la terjual. Dah nak sebulan, masih ada yang order.. ha..tq tq...

Ni lah rupa popia nestum saye:


Ingredient : Kulit popia, custor sugar and nestum. (sebalang RM15)

I made this popia by myself, sumtimes my hubby pun tolong menggulung popia nih. If anynone would like to order this crunchy popia nestum, just email me at princess_wildorchid@hotmail.com , kalau area Shah Alam or Subang Jaya, free delivery or boleh datang amik sendiri. Setakat ni belum penah dapat tempahan luar Selangor - sedara dari muar jelah yang paling jauh pun. Maybe will sent to u by courier service la kot.. Takpe, boleh bincang...hehehe..

Lepas ni nak upgrade my popia ni with variety of flavours...popia sambal pedas ke... popia walnut with dates ke, popia caramel ke...huhu...

Tq so much kpd kengkawan yg dah membeli popia nestum saye.. Do support me in future ya... =)

2 comments:

  1. chayookkk!!!smg bertmbh maju businessnye

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu, makcik ku dan engkau lah sumber inspirasiku Ann@zanyra.. terlupa plak nak cite history dari mana dapat semangat...hehe...

      Delete